§1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin (zwany dalej “Regulaminem”) określa zasady korzystania z usług świadczonych przez Gabinet Trychologiczny Danuta Drozd mieszczący w Toruniu, ul. Tadeusza Kościuszki 52 (zwanego dalej “Gabinetem”).
  2. Właścicielem Gabinetu Trychologicznego Danuta Drozd jest Firma Greeneco Danuta Drozd z siedzibą Podzamek Golubski 1, 87-400 Golub-Dobrzyń.
  3. Gabinet Trychologiczny Danuta Drozd świadczy usługi z zakresu trychologii kosmetycznej.
  4. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o Usługach lub Zabiegach, rozumie się przez to wszystkie Usługi lub Zabiegi świadczone przez Pracowników Gabinetu na rzecz Klientów w Gabinecie.
  5. Klient – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, która spełnia wymagania opisane w Regulaminie i korzysta z Usługi.
  6. Pracownik – osoba odpowiednio przeszkolna do pracy na zajmowanym stanowisku, która posiada wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
  7. Regulamin wraz z opisem Usługi dostępnym w Gabinecie stanowi umowę na świadczenie usług.
  8. Skorzystanie z dowolnej Usługi jest równoznaczne z zapoznaniem się przez Klienta z Regulaminem i akceptacją postanowień Regulaminu bez konieczności podpisania.

§2

UMAWIANIE WIZYT

  1. W Gabinecie obowiązuje wcześniejsza rezerwacja wizyt poprzez system rezerwacji Asysto, który jest dostępny dla Klientów na stronie internetowej Gabinetu trycholog-torun.pl lub telefonicznie.
  2. Zasady umawiania wizyt przez Asysto określa Regulamin Rezerwacji – Asysto, dostępny na stronie https://trycholog-torun.pl/rejestracja/.
  3. Na umówioną wizytę należy przyjść punktualnie, bez osób towarzyszących, dzieci i zwierząt.
  4. W przypadku spóźnienia Klienta (powyżej 10 minut) Gabinet zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania Usługi, o czym klient zostanie poinformowany przed przystąpieniem do jej wykonania. Za skróconą Usługę obowiązuje pełna odpłatność.
  5. W przypadku spóźnienia Klienta (powyżej 15 minut) Gabinet zastrzega sobie prawo odmowy wykonania Usługi, jeśli pozostały czas będzie niewystarczający dla prawidłowego wykonania Usługi.
  6. Jeśli wykonanie Usługi opóźni się z winy Gabinetu, Usługa nie zostanie skrócona.
  7. W przypadku uporczywego odwoływania wizyt przez Klienta w terminie późniejszym niż 48 godzin albo niestawiania się na umówioną wizytę bez odwołania wizyty we wskazanym terminie więcej niż 3 razy, Gabinet jest uprawniony do odmowy świadczenia lub rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi.
  8. Gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania umówionych wcześniej wizyt w przypadku: choroby Pracowników, braku dostępu do mediów (prąd, woda), na podstawie aktualnych wytycznych Sanepidu dotyczących wykonywania Usług w czasie pandemii.

§3

ŚWIADCZENIE USŁUG

  1. Gabinet świadczy Usługi w zakresie trychologii kosmetycznej, zgodnie z aktualnym cennikiem dostępnym w Gabinecie oraz sprzedaż stacjonarną preparatów trychologicznych.
  2. W trosce o bezpieczeństwo Klientów przed przystąpieniem do Zabiegu konieczne jest przeprowadzenie konsultacji, w czasie której pracownik przeprowadza wywiad zdrowotny w celu ustalenia, czy nie istnieją przeciwwskazania do wykonania zabiegu.
  3. Każdy Klient jest informowany o przeciwskazaniach, skutkach ubocznych i wskazaniach po wykonaniu Zabiegu, a przystępując do Zabiegu ma ich pełną świadomość i obowiązany jest je zaakceptować.
  4. Przed wykonaniem Zabiegu Pracownik ma obowiązek odebrać od Klienta pisemną zgodę na wykonanie Zabiegu. Odmowa podpisania zgody na Zabieg jest podstawą do odmowy wykonania Zabiegu przez Gabinet.
  5. Klienci, przed rozpoczęciem Zabiegu, mają obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg Zabiegu.
  6. Każdorazowo, gdy Zabieg nie jest wykonany w serii, w której odstępy między kolejnymi Zabiegami wynoszą maksymalnie 7 dni lub przed rozpoczęciem kolejnej serii, która następuje po okresie dłuższym niż 14 dni, Klient winien potwierdzić aktualność wywiadu i przekazanych informacji.
  7. Klient zobowiązuje się do udzielenia Pracownikowi odpowiedzi zgodnych ze stanem faktycznym.
  8. Klienci zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania Zabiegu.
  9. Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu także w przypadku, gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
  10. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za powikłania pozabiegowe lub działanie niepożądane stosowanych preparatów, jeśli nastąpią w konsekwencji zatajenia informacji o stanie zdrowia przez Klienta.
  11. Gabinet zastrzega sobie prawo odmowy wykonania Zabiegu, jeśli pracownik przeprowadzający wywiad stwierdzi istnienie przeciwwskazań do jego wykonania.

§4

STANDARDY HIGIENICZNE

  1. Gabinet ściśle przestrzega wymogów sanitarnych Sanepidu w zakresie utrzymania porządku, obowiązku dezynfekcji narzędzi i powierzchni oraz wytycznych na czas epidemii.
  2. Stanowiska przeznaczone dla klientów są dezynfekowane po każdej wizycie.
  3. Klient ma obowiązek stosować się do aktualnych wytycznych Sanepidu w zakresie wymogów sanitarnych w czasie epidemii. W przeciwnym razie Gabinet może odmówić wykonania Usługi.

§5

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Gabinetu Klienci odpowiadają bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
  2. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim lub w Gabinecie poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.
  3. Gabinet ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie Zabiegu przez Pracowników.

Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności Gabinetu za wykonany Zabieg.

  1. Gabinet nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć Klienta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką trychologiczną i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.

§6

REKLAMACJE

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu/Usługi lub jego efektów. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Gabinecie w dowolnej formie.
  2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Klienta umożliwiające jego identyfikację i zapewnienie kontaktu oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.
  3. Reklamacje składa się w formie pisemnej.
  4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od jej przyjęcia i poinformuje Klienta o jej rozpatrzeniu na podane w tym celu dane kontaktowe.

§7

PŁATNOŚCI I  POZOSTAŁE POSTANOWIENIA

  1. Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane Usługi. Cennik Zabiegów jest dostępny w Gabinecie.
  2. W Gabinecie można dokonać płatności za Usługę gotówką lub kartą płatniczą.
  3. Na terenie całego Gabinetu obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
  4. Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Gabinetu.

§8

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Gabinet.
  2. Administrator przetwarza dane osobowe klientów w celu realizacji umów (wykonania Usług).
  3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest realizacja umowy.
  4. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres trwania każdej umowy, a po jego zakończeniu przez czas wynikający z obowiązujących przepisów prawa lub do czasu przedawnienia roszczeń.
  5. Odbiorcami danych osobowych będą podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora, świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Administratora, w tym w celu umawiania wizyt – na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych.
  6. Każdej osobie, której dane są przetwarzane, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).