§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin (zwany dalej “Regulaminem”) określa zasady korzystania z usług świadczonych przez Gabinet Trychologiczny Danuta Drozd mieszczący w Toruniu, ul. Tadeusza Kościuszki 52 (zwanego dalej “Gabinetem”).
- Właścicielem Gabinetu Trychologicznego Danuta Drozd jest Firma Greeneco Danuta Drozd z siedzibą Podzamek Golubski 1, 87-400 Golub-Dobrzyń.
- Gabinet Trychologiczny Danuta Drozd świadczy usługi z zakresu trychologii kosmetycznej.
- Ilekroć w Regulaminie jest mowa o Usługach lub Zabiegach, rozumie się przez to wszystkie Usługi lub Zabiegi świadczone przez Pracowników Gabinetu na rzecz Klientów w Gabinecie.
- Klient – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, która spełnia wymagania opisane w Regulaminie i korzysta z Usługi.
- Pracownik – osoba odpowiednio przeszkolna do pracy na zajmowanym stanowisku, która posiada wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
- Regulamin wraz z opisem Usługi dostępnym w Gabinecie stanowi umowę na świadczenie usług.
- Skorzystanie z dowolnej Usługi jest równoznaczne z zapoznaniem się przez Klienta z Regulaminem i akceptacją postanowień Regulaminu bez konieczności podpisania.
§2
UMAWIANIE WIZYT
- W Gabinecie obowiązuje wcześniejsza rezerwacja wizyt poprzez system rezerwacji Asysto, który jest dostępny dla Klientów na stronie internetowej Gabinetu trycholog-torun.pl lub telefonicznie.
- Zasady umawiania wizyt przez Asysto określa Regulamin Rezerwacji – Asysto, dostępny na stronie https://trycholog-torun.pl/rejestracja/.
- Na umówioną wizytę należy przyjść punktualnie, bez osób towarzyszących, dzieci i zwierząt.
- W przypadku spóźnienia Klienta (powyżej 10 minut) Gabinet zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania Usługi, o czym klient zostanie poinformowany przed przystąpieniem do jej wykonania. Za skróconą Usługę obowiązuje pełna odpłatność.
- W przypadku spóźnienia Klienta (powyżej 15 minut) Gabinet zastrzega sobie prawo odmowy wykonania Usługi, jeśli pozostały czas będzie niewystarczający dla prawidłowego wykonania Usługi.
- Jeśli wykonanie Usługi opóźni się z winy Gabinetu, Usługa nie zostanie skrócona.
- W przypadku uporczywego odwoływania wizyt przez Klienta w terminie późniejszym niż 48 godzin albo niestawiania się na umówioną wizytę bez odwołania wizyty we wskazanym terminie więcej niż 3 razy, Gabinet jest uprawniony do odmowy świadczenia lub rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi.
- Gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania umówionych wcześniej wizyt w przypadku: choroby Pracowników, braku dostępu do mediów (prąd, woda), na podstawie aktualnych wytycznych Sanepidu dotyczących wykonywania Usług w czasie pandemii.
§3
ŚWIADCZENIE USŁUG
- Gabinet świadczy Usługi w zakresie trychologii kosmetycznej, zgodnie z aktualnym cennikiem dostępnym w Gabinecie oraz sprzedaż stacjonarną preparatów trychologicznych.
- W trosce o bezpieczeństwo Klientów przed przystąpieniem do Zabiegu konieczne jest przeprowadzenie konsultacji, w czasie której pracownik przeprowadza wywiad zdrowotny w celu ustalenia, czy nie istnieją przeciwwskazania do wykonania zabiegu.
- Każdy Klient jest informowany o przeciwskazaniach, skutkach ubocznych i wskazaniach po wykonaniu Zabiegu, a przystępując do Zabiegu ma ich pełną świadomość i obowiązany jest je zaakceptować.
- Przed wykonaniem Zabiegu Pracownik ma obowiązek odebrać od Klienta pisemną zgodę na wykonanie Zabiegu. Odmowa podpisania zgody na Zabieg jest podstawą do odmowy wykonania Zabiegu przez Gabinet.
- Klienci, przed rozpoczęciem Zabiegu, mają obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg Zabiegu.
- Każdorazowo, gdy Zabieg nie jest wykonany w serii, w której odstępy między kolejnymi Zabiegami wynoszą maksymalnie 7 dni lub przed rozpoczęciem kolejnej serii, która następuje po okresie dłuższym niż 14 dni, Klient winien potwierdzić aktualność wywiadu i przekazanych informacji.
- Klient zobowiązuje się do udzielenia Pracownikowi odpowiedzi zgodnych ze stanem faktycznym.
- Klienci zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania Zabiegu.
- Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu także w przypadku, gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
- Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za powikłania pozabiegowe lub działanie niepożądane stosowanych preparatów, jeśli nastąpią w konsekwencji zatajenia informacji o stanie zdrowia przez Klienta.
- Gabinet zastrzega sobie prawo odmowy wykonania Zabiegu, jeśli pracownik przeprowadzający wywiad stwierdzi istnienie przeciwwskazań do jego wykonania.
§4
STANDARDY HIGIENICZNE
- Gabinet ściśle przestrzega wymogów sanitarnych Sanepidu w zakresie utrzymania porządku, obowiązku dezynfekcji narzędzi i powierzchni oraz wytycznych na czas epidemii.
- Stanowiska przeznaczone dla klientów są dezynfekowane po każdej wizycie.
- Klient ma obowiązek stosować się do aktualnych wytycznych Sanepidu w zakresie wymogów sanitarnych w czasie epidemii. W przeciwnym razie Gabinet może odmówić wykonania Usługi.
§5
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Gabinetu Klienci odpowiadają bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
- Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim lub w Gabinecie poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.
- Gabinet ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie Zabiegu przez Pracowników.
Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności Gabinetu za wykonany Zabieg.
- Gabinet nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć Klienta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką trychologiczną i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.
§6
REKLAMACJE
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu/Usługi lub jego efektów. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Gabinecie w dowolnej formie.
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Klienta umożliwiające jego identyfikację i zapewnienie kontaktu oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.
- Reklamacje składa się w formie pisemnej.
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od jej przyjęcia i poinformuje Klienta o jej rozpatrzeniu na podane w tym celu dane kontaktowe.
§7
PŁATNOŚCI I POZOSTAŁE POSTANOWIENIA
- Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane Usługi. Cennik Zabiegów jest dostępny w Gabinecie.
- W Gabinecie można dokonać płatności za Usługę gotówką lub kartą płatniczą.
- Na terenie całego Gabinetu obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
- Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Gabinetu.
§8
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Gabinet.
- Administrator przetwarza dane osobowe klientów w celu realizacji umów (wykonania Usług).
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest realizacja umowy.
- Dane osobowe przetwarzane będą przez okres trwania każdej umowy, a po jego zakończeniu przez czas wynikający z obowiązujących przepisów prawa lub do czasu przedawnienia roszczeń.
- Odbiorcami danych osobowych będą podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora, świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Administratora, w tym w celu umawiania wizyt – na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych.
- Każdej osobie, której dane są przetwarzane, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
- Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).